زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 5:48 قبل از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 415
نویسنده پیام
yasman-es آفلاین





ارسال‌ها : 62
عضویت: 5 /6 /1399
انواع لمینت دندان

آیا می دانستید که ایمپلنت و لمینت دارای انواع مختلفی است که شما از هر یک از آنها می توانید در موارد مختلفی استفاده کنید و لبخند زیباتری داشته باشید؟ بدون شک آشنایی با انواع لمینت دندان می تواند برای افرادی که دندان های نامرتبی دارند و یا قصد دارند لبخند زیباتر و جذاب تری داشته باشند بسیار مفید خواهد بود. هر یک از انواع لمینت دندان دارای کاربردهای خاص خود در دندانپزشکی می باشند و متناسب با نیازهای مراجعین مورد استفاده قرار می گیرند.


صحبت درباره انواع لمینت دندان می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد، به همین علت ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا کمی بیشتر درباره این لمینت ها صحبت کنیم و اطلاعات جالب و مفیدی را در خصوص این لمینت ها و کاربردهای آنها در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که به این موضوع علاقه مند می باشید با ما در این مطلب همراه باشید.


انواع لمینت دندان و کاربردهای آن


بدون شک امروزه یکی از مهمترین مواردی که در زیبایی مطرح می شود مسئله مرتب بودن و زیبا بودن دندان ها می باشد که این کار از طریق لمینت دندان برای شما امکان پذیر شده است تا بتوانید دندان هایی زیباتر را داشته باشید. روکش های لمینت امروزه توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرند و از آنجایی که کیفیت و قیمت بسیار مناسبی دارند افراد زیادی علاقه مند به استفاده از آنها می باشند. شما در موارد مختلف از جمله تغییر رنگ دندان ها، داشتن دندان هایی ناهموار، شکسته شدن دندان ها و … می توانید از لمینت دندان استفاده کنید تا لبخندی زیباتر را داشته باشید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید لمینت دندان نیز دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه مطلب قصد داریم بیشتر درباره انواع آن صحبت کنیم.





1- لمینت های سرامیکی

به طور کلی لمینت دندان را از نظر جنس لمینت می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد که اولین و شاید بتوان گفت محبوب ترین انواع آن لمینت های سرامیکی هستند. این لمینت ها دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشند که باعث می شوند تا امروزه افراد زیادی علاقه مند به استفاده از آن باشند. این لمینت در آزمایشگاه های تخصصی طراحی و ساخته می شود و معمولا چند روز به طول می انجامد تا روند ساخت آن به اتمام برسد، رنگ روشن و همینطور تطابق با دندان ها باعث می شود تا استفاده از این نوع لمینت ظاهر زیبایی را به دندان های شما ببخشد. این نوع لمینت دارای مقاومت بسیار بالایی است و در صورت مراقبت شما می توانید حتی تا بیست سال از آن استفاده کنید. با این حال باید بدانید که قیمت این نوع لمینت از سایر انواع لمینت که در بخش های بعدی به شما معرفی خواهیم کرد بیشتر است و شما برای استفاده از آن باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.





2- لمینت کامپوزیتی

یکی دیگر از انواع لمینت دندان لمینت های کامپوزیتی می باشند که این نوع لمینت نیز دارای طرفداران خاص خود می باشد و به دلیل قیمت مناسبی که دارد در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این نوع لمینت این است که چون یک ماده رزین بر روی دندان ها کشیده می شود دیگر نیازی به خراشیدن دندان ها نیز و در نتیجه شما می توانید به سادگی دندان هایی زیباتر داشته باشید. نکته بعدی که درباره این نوع لمینت وجود دارد این است که مدت زمان کوتاه تری طول می کشد تا دندان های شما لمینت شوند و به همین علت می تواند انتخاب بهتری برای شما به شمار بیاید.





3- لمینت های فوری

برای دندان این نوع از لمینت های دندان معمولا از پیش ساخته شده و آماده هستند و به همین دلیل در کوتاه ترین زمان بر روی دندان های شما قرار می گیرند و شما می توانید در فاصله چند دقیقه به راحتی اقدام به زیباسازی دندان های خود کنید. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا این لمینت ها با دندان های ما تطابق پیدا می کنند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بله نحوه طراحی این لمینت ها به شکلی است که به راحتی با دندان های شما منطبق می شوند.





4- لمینت های قابل جا به جایی

این نوع لمینت که به آنها دندان های کاذب نیز گفته می شود به راحتی از دندان ها جدا می شوند و شما می توانید به سادگی از آنها استفاده کنید. البته باید دقت داشته باشید که باید برای تمیز کردن مرتب آنها را از دندان های خود جدا کنید.



منبع : انواع لمینت دندان

سه شنبه 08 مهر 1399 - 13:09
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
amirnejat آفلاین




ارسال‌ها : 1
عضویت: 5 /7 /1399

پاسخ : 1 RE جرائم پزشکی در وکیل سعادت آباد
دوستان ممکن است در خصوص لمینت دندان به مشکل بر خورید و دکتر شما مرتکب جرم شود. می توانید با
کد:
وکیل سعادت آباد
تماس گرفته و در خصوص جرائم پزشکی کسب اطلاعات کنید

دوشنبه 14 مهر 1399 - 22:05
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | انواع لمینت دندان | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا