مرجع مهندسی پزشکی ایران

دانلود کتاب مدل سازی در پزشکی و بیولوژی

دانلود کتاب مدل سازی در پزشکی و بیولوژی   مطابق برنامه هفتگی پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی مهندسی پزشکی ، ...

دانلود کتاب مدل سازی در پزشکی و بیولوژی

 

مطابق برنامه هفتگی پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی مهندسی پزشکی ، این هفته نیز یک کتاب تخصصی و مفید در زمینه مهندسی پزشکی را به شما کاربران محترم تقدیم خواهیم کرد.

ایده تهیه این کتاب از افزایش روز‌افزون اهمیت مدل‌سازی محاسباتی مشکلات پیچیده در پزشکی نشأت گرفته است.
پیشرفت‌های بسیار مهمی در این زمینه حاصل شده است که به وسیله موفقیت‌ مداوم در کنفرانس بین‌المللی مدل‌سازی در پزشکی و بیولوژی به اثبات رسیده است. این کنفرانس توسط مؤسسه تکنولوژی وزِکس سازماندهی شده است.
گزارش حاصل از این نشست‌ها و تحقیقات انجام شده در مؤسسه تکنولوژی وزِکس ، افزایش تعامل و همکاری بین علوم پزشکی و مهندسی را نشان داده است.
در حال حاضر پیشرفت‌های ارائه شده در این کنفرانس‌ها در عمل برای طیف وسیعی از برنامه‌های پزشکی و جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پیشرفت‌های مهم و رو به تکامل در این زمینه ، باعث شد بعضی از بهترین دانشمندانی که در کنفرانس‌ها شرکت کرده بودند ، مقاله‌ای در رابطه با تحقیقات اخیر خود بنویسند و همچنین باعث انتشار ۱۳ مقاله برجسته در این کتاب شد که در رابطه با حوزه مهم مدل‌سازی پزشکی است.

شما کاربران محترم می توانید این کتاب ارزشمند و مفید را بصورت رایگان از پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی مهندسی پزشکی دانلود نمایید.

Modelling in 
Medicine and Biology

 

* برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

 

کلمات کلیدی: biomedical engineering ، مهندسی پزشکی ، آشنایی با مهندسی پزشکی ، معرفی مهندسی پزشکی ، مهندسی پزشکی گرایش بالینی ، مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک ، مهندسی پزشکی گرایش بیومتریال (بیومواد) ، مهندسی پزشکی ایران ، مهندسی پزشکی دانشگاه پیام نور ، پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی مهندسی پزشکی ، اخبار و تازه های مهندسی پزشکی ، مقالات مهندسی پزشکی ، آموزش مهندسی پزشکی ، دانلود کتاب های مهندسی پزشکی ، دانلود جزوه های مهندسی پزشکی ، دانلود نمونه سوالات امتحانی مهندسی پزشکی ، کتاب های تخصصی ، کتاب های تخصصی مهندسی پزشکی ،‌ مدلسازی ، مدل سازی در پزشکی و بیولوژی

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
کد امنیتی رفرش

آشنایی با مهندسی پزشکی

آشنایی با تجهیزات پزشکی

آشنایی با تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی

اخبار و تازه‌های مهندسی پزشکی

مقالات مهندسی پزشکی

جزوات دانشگاهی و نمونه سوالات امتحانی

معرفی کتاب ، نرم افزار و سایت

ویدیو و انیمیشن آموزشی

دانلود فایل